Söndagslyx.

Första lediga helgen är snart slut. Känns helt underbart att veta att ALLA helger kommer bli lediga. underbart!
I fredags firade vi Emilia som har fyllt 22 år. Jag kom lite tidigare och hjälpte till med att fixa mat, dukning och allt runt om kring, gick super bra! Sju rammlade alla in,vi blev upp mot 15 st. Vi fick fisksoppa med massa goda tillbehör och till efterrätt hade hon gjort sjukt goda muffins med topping. Kvällen blev hel lyckad och jag får tacka emilia för mat och gott sällskap!
 
På lördag vaknade jag av att solen lös in i rummet. Sol men iskallt, -5 grader.. burr! men jag tog mig upp redan vid 9 tiden, käkade lite frukost och drog iväg hem till pappsen. Pappa hade fixat goda ciabatta mackor och kaffe. Sen tog vi oss ut i skogen, mot lunsen. Tog ungefär 2,30 h fram och tillbaka. Stannade en stund i lunsen för fikan, men blev riktigt kallt när man satt still. Annars var det helt underbart, skönt att gå i skogen när det frysit till lite på marken. Blir inte alls lika kladdigt och sen är luften så himla skön när det är någon minusgrad. TOPPEN! rJag rekomenderar starkt att ta den turen.
Hemma blev det en kaffe till och vi ringde även Caroline, som nu befinner sig i paradiset Thailand.- Hon har det bra men allt är väldigt nytt för henne och det är mycket känslor inblandat. Jag tycker hon är modig och riktigt cool som har åkt iväg HELT SJÄLV till andra sidan jorden. Hon kommer få det toppen men vi saknar henne redan!
 
Efter tog jag mig en sväng till gymmet, hör och häpna! Sjukt taggad på träning just nu. Körde crosstrainer 40 min och sen hem för en lååång  & varm, välfärtjänt dusch. Kvälllen avslutades hemma hos mamma, där morfar även var. Vi käkade tacos, mös framför tvn med choklad och massa prat!
 
 
Idag, söndag vaknade jag även upp denna dag av solen. YEY!  i love you, i love you. Blev ett Medel pass på friskis och sen en tur ltill gränby centrum för storhandling. Sen har jag myst hela dagen här hemma, lagat mat lådor för veckan och nu ska jag upp till brorsan, robin och rebecca för PIZZA!
 
Ja, intressant inlägg va? min helg... haha!
Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback