Sjukis!

Godmorgon? Vaknade imorse med världens huvudvärk, halsont & kroppen kändes som ett blåmärke.. Gick upp, fick i mig frukost & försökte fräscha till mig men de blev inte bättre. Sjukt förvånad själv var de kom ifrån? Men men sjuk är jag ... Så idag är jag hemma & soffan är min bästa vän ;(. Tröttnat redan, jag blir så sjukt rastlös och värre är det att man inte kan eller orkar göra någonting. Man är fast, de skrämmer mig!

Min höjdpunkt idag har varit att bror & lilla ville kom ner med två nybakade bullar!! Åh, de kunde inte bli bättre. Eller jo om jag hade fått sällskap och kunde fika med dem. Men nej, sjuk och inlåst... Har iallafall fått i mig två riktigt smöriga & goda bullar. Och nu ligger jag och väntar på att gossipgirl ska börja. YEY!

Det var nog allt från lilla mig! puss på er, hoppas ni har en bättre dag än vad jag kommer ha.

xox (!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback