Måndag, igen!

Igår var det måndag & nu är det redan tisdag.. Efter den bästa helgen på länge var det riktigt svårt att gå upp igår morse. Kom tillslut upp & det blev jobb 8-13. Efteråt tog jag mig till hudvårdskliniken & måndagslyxade med en ansiktsbehandling. Insåg att man verkligen borde göra det en gång i månaden minst. Sååå härligt! Väldigt bra start på veckan.

Runt tre tiden var jag klar & tog mig ner till stan & mötte upp Sandra. Hon är äntligen hemma från London/ Malta så var hur kul som helst att ses, massvis att ta igen! Vi kikade runt lite på stan och fikade på Sandys.

Runt sju var jag hemma & min kväll avslutades med en lång dusch och lite prat och planering med brorsan.

Idag kommer det bli en kanon dag!! I will tell you later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback