Ännu en dag..

Tredje dagen i soffan. Fortfarande inte helt kry ;( vilket suger hårt! Har inte rört mig på tre dagar vilket är hemskt. Igår var det värre än värst. Vaknade med otrolig värk i magen, krämpor. Fick kämpa med både vatten & mat. & när jag väl fick i mig någonting, kom de ut.. TRE ggr ;( trodde jag aldrig skulle bli bra. Men mammsen kom över med lite blåbärskräm, bananer, mjukt bröd & massa annat. Så fick i mig en hel del tillslut & fick även behålla det, YAY!

Imorse var det lite bättre. "bara" huvudvärk & svag i kroppen. Så fått i mig frukost nu & massa tabletter, ligger som vanligt i soffan och idag orkar jag slå på datorn. Så nu kikar jag på "trinnaty and Susanne stylar om Uppsala" via tv4play!

Puss på er! Nu vill jag bli frisk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback