Torsdag

Hallå!
En pigg & glad Therese som skriver! Har precis kommit hem från Friskis&svettis. Jag Jennifer & Jasmine körde ett cirkelfys pass & efteråt hoppade vi även in på intensiv gympan en halvtimme. Sjukt kul, sjukt tungt!! Men fan så skönt det är efteråt ;D bra kämpat tjejer!

Så nu sitter jag & äter en sen middag och kikar uppfinnarna. Ett nytt program på fyran, människor som har hittat på massa smarta idéer som kan vara en toppen uppfinning. Kul program!

Nu ska jag käka klart & sen blir det dusch innan läggdags. Imorgon är det freeeeeeedag. Halvdag, lunch med mamma, till mormor & sen kommer min fina Martin hem. Kvällen är än så läge oplanerad, vilket är helt underbart!

Tjing ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback