Roliga veckan!

Imorgon är det äntligen onsdag, veckan går oftast väldigt fort efter den tunga tisdagen. Har även mycket bra saker att se fram emot!

Imorgon, onsdag blir det självklart jobb 8-17 sen får jag träffa mina fina tjejer. Vi ska på bio, Twilight part 2, woho!! Är redan taggad (& nervös...) haha.

På torsdag, jobb 8-17.. Sen kommer fina Ulrika, Vi ska laga go middag & baka något smarrigt!! Mmm...

Fredag (ja, dagen börjar med jobb som sagt 8-17) sen tar jag mitt pick & pack till min älskade Martin & Karlstad över helgen! Där blir det massa mys, födelsedags bjudning och massa annat. <3

Nu ska jag sussa & ladda för en ny härlig dag! Glöm inte att ta vara på dagarna, Hörrni! 😃



(Bjuder på en bild från i somras på mig & lite Jennifer.. Tomas Ledin sommar konsert, Taggad glad till tusen!! ;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback