torsdag

hallå där!
idag har det varit en lugn och skön dag. Jobbade bara 7-13,15 och efter det tog jag mig hemåt. Skulle helst velat stannat på stan och fikat eller bara shoppat järnet. tyvärr är inte ekonomin så bra denna månad så bättre att gå hem... Väl hemma så började jag stor städa (behövligt) jag dammade, damsög och torkade golvet. Inte nog med det, slänge jag i fyra maskiner tvätt. Så nu när jag snart ska sova doftar det gott i hela lägenheten och det är renbäddat i sängen, lovely! kanske borde ta en dusch nu innan läggdags. yes i think so!

Efter jag städat tog jag mig till affären och inhandlade dagens middag, tacos. Ja, helt själv åt jag tacos haha! Har varit sugen på det lääänge och kände idag att jag behövde lite lyx i vardagen och det var underbart gott och jag har nu massa mat tills imorgon. perfekt! Sen under kvällen har jag bara gått och fixat här hemma, vikt tvätt och druckit kaffe. mått bra helt enkelt, ingen stress! 

Imorgon är det fredag och jag har en rolig helg att se fram emot. Har dock ett jobb pass kvar innan jag tar helg, 6,50-15 sen så är jag leeeeedig. Efter jobbet ska jag iväg på lite hemligheter och sen ska jag möta upp malin på stan efter hon slutat. Vi får se vad vi hittar på, om vädret är bättre blir det nog en sväng på stan eller en fika. Sen är kvällen lite osäker, vi ska iallafall möta upp Karin, Natalie och Emilia och gå ut och DANSA.  Middagen & förferre blir antingen här hos mig eller ute med allihoppppaaa. längtar!

nu ska jag gå och fixa mina naglar och sen gå och duscha. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback