Snabb slarvig uppdatering.

Känns lite tomt här hemma efter en lång och rolig helg med fina människor. Var ledig lörd-mån och det var ett par riktigt bra dagar med mina vänner!! I lördags förmiddag var jag iväg på en grej, efter det tog jag mig ut till pappa och Monica. Där blev det grill kväll, även brorsan och Josefine var där. Vi satt och prata, åt och hade en jätte mysig lördagskväll. I söndags började jag med att gå på ett spinning pass med Natalie, vi körde för första gången ett 75min långt pass. Var riktigt jobbigt men skönt! Runt ett tiden mötte jag upp Martin, Amanda, Herman och Erik vid stationen. Vi gick och fixade gäst kårlegg och käkade kebab lunch på jalla.

Vi fortsatte ut till Örsundsbro, där vi visade runt Karlstad borna hur det ser ut och så käkade vi en glass vid ån. Jätte mysigt! Efter det blev det middag hos Martin, jätte god kassler gratäng med potatis. sen var jag tvungen att lämna dem, skulle ut med tjejerna -kvalborg vankades! Så vi möttes upp här hos och vi tog oss till snerikes, blev en riktigt bra och lång kväll där med tjejerna!! Kom hem runt två och vi ställde klockan på sju.

På Valborg vaknade vi som sagt sju och satt på hög musik och började tagga för dagen- Valborg! Vid nio tiden ramlade folket in, blev champagne frukost på balkongen med goda mackor. Louise Daniel Emilie och Danne kom även förbi på ett glas!

Vi tog oss ner mot parken runt 11 efter att vi kikat på forsränningen. Fick en kanon bra plats, (vi hade köpt sju filtar, så ja vi hade det bra med space haha) jag Martin Amanda Herman och Erik kikade runt ett tag på stan, visade hur fina Uppsala ser ut. Vi hann även med att kolla på champagne galoppen och när det springer ner för Carolina med studentmössan på! Sen blev det häng i parken tills kl 17 ungefär, då tog vi oss hemåt och började med maten. Vi gjorde grillspett, till det blev det potatissallad och vitlöksbröd (klassisk Valborgs mat?) vi hade en super trevlig kväll med god mat, dricka och ett härligt väder. Vi tog oss sen ner på stan för att ta oss in på någon nation (tyvärr var alla barer stängda, endast klubb var öppen. Vilket var trist! Ingen hade lust att dansa efter en lång dag, så ja vi vände och gick hemåt. Här blev det chips och vin. Mycket trevligt!

Orkar inte förklara allt och vad exakt vi gjorde men nu vet ni på ett ungefär ;) summa av kardemumma så hade vi en riktigt bra, rolig, solig och en fantastisk Valborg!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback