freeeeeeeedag!

yes. it is friday! känns dock inte alls så just nu, ska iväg till jobbet om en timme. hurray!
Dagen började iallafall jätte bra, var ute och sprang 30 minuter imorse. Kallt och blåsigt så det var lite kämpigt måste jag erkänna. Konditionen kanske heller inte är på topp! men ut kom jag iallafall och det känns bra. Efteråt mös jag i soffan med en god frukost och film, Sällskapsresan. Haha, så himla bra!

Vid halv tolv tiden kom mamma och hämtade upp mig. Vi tog oss ut mot boländerna och inhandla lite smått och gott. Vi åt även lunch på DINO. En ny restaurang som ligger precis intill DAX, de serverar pizza, pizzabuffe, sallad och pasta. För mig blev det en oxfile pasta med champijoner och grädde, mamma tog en med kräftstjärtar och ädelost. SÅ smarrrigt (!!)

Så nu är jag hemma och väntar på att gå till jobbet, 16-20,10 (skönt med ett kort pass men det kommer vara slitsamt...)

Imorgon kommmmer min fina LOUISE <3



Thailand 2010


Kommentarer
Louise säger:

<3 längtar!!

2012-05-04 | 22:11:21
Bloggadress: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback