Cockpit

idag jobbade jag 6,30-17 blev mesta dels i frukten men fick även springa till kassan och delin. Dagen gick relativ fort även fast huvudvärken var med mig heeeela dagen. Efter jobbet mötte jag upp min syster, vi handla lite godis och dricka till bion. Är nämligen silver medlem hos SF så man får massa erbjudande och förhandsvisningar. & idag var det förhandsvisning på den svenska filmen Cockpit. Så vi kom till bion var det utrullat en röd matta och man blev välkomnad i entren. Inanför bjöds det på läsk, popcorn, chips. ja allt du kan önska dig! vi plockade på oss massa och gick in och väntade med spänning. Cockpit är som sagt en svensk komedi film, kommer ut på bio duken den 13 juli, så alltså om 66 dagar måste ni gå på bio! Den var riktigt riktigt bra, ååh. så rooolig! Vi var supernöjda över kväll, och får tacka SF för allt.

Så nu är jag hemma efter en lång och rolig dag (eller rolig kväll) .. full proppad av massa godis och chips. men fick i mig precis en god surdegsmacka från forsa bageri, kunde inte motstå! mums. så nu är jag då ännnnu mättare än innan, så fastnar nog här i soffan ett tag innan jag drar mig till sängen för att kika lite BB.


Hoppas ni också haft en fantastisk tisdag!
Längtar och ser fram emot en ny dag, onsdag. mitt i veckan, lill lördag. Kommer börja dagen med en frukost hos mamma, sen ska vi ut på ett hemligt äventyr... woo! sen blir det att hjälpa mamma med företaget. Vid ett tiden ska jag träffa Petra på stan, vi ska luncha. jätte mysigt! hoppas på sol så man kan sitta ute någonstans. Sen vid två halv tre tiden ska jag träffa Malin, vi ska gå till resebyrån och fixa hotell för första nätterna i USA!!!
15,30-18,30 är det jobb, sen blir det att träffa brorsan en stund.  thats my wendsday! :D


image description

Uppsala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback