Lill-Lördag!

Vaknade upp på bästa sätt, i martins armar. finns ju inge mysigare!! Vi tog en låång frukost med nybakt bröd och kaffe. Älskar mornar, speciellt när man har tid, bra sällskap och sol utanför fönstret. Kan ju inte bli en bättre start på dagen?

Jag drog mig sen in till stan, mötte upp mamma och syster. vi tog en sväng förbi carolines lilla lya och fixa lite små saker och sen tog vi en tur hem till mormor och morfar. Efter det fick jag skjuts  ner tll stan där blev det lunch med mina fina tjejor, jennifer och ulrika. Tog en varsinn sallad på cupido och sen blev det även en kaffe för mig och ulrika på Waynes. Vi båda började jobba kl fyra idag så det var perfekt!

Har iallafall haft en superbra onsdag och nu ligger jag i sängen och ska mysa ner mig under mina täcken och sova. Imorgon väntas en lång dag på jobbet 10-18,30 sen kommer martin!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback