Lill-lördag

hallå huvudvärk och magvärk. usch har haft ont i ett antal timmar nu, inte alls roligt. så nu funderar jag på att gå och lägga mig (21.04?!) tidigt men behövligt.

Dagen började iallafall med att väckarklockan ringde 05.35, bara att stiga upp och slänga i sig frukost och såklart lite tv tittande. Kl sju var jag på jobbet, jobbade i delin hela dagen fram till klockan två, då jag slutade. jätte skönt att ha en kort pass!

Efteråt mötte jag upp Malin, Sofia och syster. Vi gick till espresso house och fikade, blev kvar ett bra tag. Så vid halv 6 tiden tog vi oss ut till netonnet och lager157 bl.a. och införskaffade oss massa onödiga och nödvändiga saker. Det var redan då jag börja känna mig matt och trött i kroppen. Så tog mig hemåt och fixade i ordning en god middag. Kassler sås med paprika och till det blev det idag quinoa. mumsigt värre.

Så under kvällen har jag bara tagigt det lugnt, kikat på mästerkockarna och betalt räkningarna... mindre roligt denna månad. dålig lön, mycket räkningar. sucks to be me! Önskar ofta att de bara kunde försvinna..


Nu ska jag gå och fixa mig för sängen. hoppas ni har en roligare kväll! imorgon är det jobb 7-18.30 HURRAY! 
Puss alla fina. 



Thailand 2010 <3 

Kommentarer
louise säger:

<3

2012-04-03 | 10:39:53
Bloggadress: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback