Fredag!!

Åh äntligen har fredagen kommit. Ledig hela tre dagar nu, kan ju inte bli bättre! Det var egentligen tänkt att vi (jag natalie & linnea) skulle ta oss till Sälen idag, men blev lite krångel tyvärr ;( hade sett fram emot skidåkning, stugmys och afterski!

Istället får man göra dagarna bra ändå, idag ska jag träffa min fina mamma en stund nu på morgonen (troligt en god frukost och hjälpa med företaget) sen blir det lunch/fika med Ulrika. Ser inte ut att vara någon sol idag som vi tänkt, ville ju sitta och njuta på en uteservering. Men solen kanske är på väg...? Senare på kvällen ska jag och Sara ta oss hem till Emma, där det blir fredagsmiddag.

Sen måste jag även tänka igenom en sak som måste ha svar idag. Typ nu? Har väldigt svårt att bestämma mig, ångest ;( usch!

Så nu ska jag upp och kicka igång denna underbara fredag! Börjar med en fräsch dusch. Puss


Kommentarer
louise säger:

min vackra bästis <3

2012-03-18 | 10:38:37
Bloggadress: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback