After work!

Igår var det en fantastisk fredag! Martin har äntligen kommit hem. Så vi möttes upp vid saluhallen, massa pussar och kramar förstås.. & sen hade han blommor med sig!! Så söt!

Vi tog en mysig lång lunch på saluhallen, sushi. Oroligt god! Efter tog vi en promenad och köpte med oss bullar hem. Hann även en kort sväng och hälsa på brorsan! (kul att de kunde firade in fredagen med att ta en öl i solen, blev ju rå taggad på jobb .. Verkligen!)

Sen var jag som sagt tvungen att ta mig till jobbet... Och Martin skulle iväg till Simon i Enköping. Vi fick iallafall en helt underbar dag tillsammans :)

Efter jobbet blev det after work med några arbetskollegor på stationen. Riktigt kul och trevligt var det :) vid halv elva snåret drog jag mig hemåt och mötte upp Martin! <3


Kommentarer
ulrika säger:

Mums :)

2012-03-05 | 14:27:54
Bloggadress: http://uzzikuzzi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback