<3

Känner mig mer positiv och glad när jag fått träffat mina fina vänner och familj idag. Ska inte ljuga och säga att allting är bra just för tillfället, är väldigt förvirrad och har ångest. Blä! Men mina nära och kära gör mina dagar! Ni betyder extremt mycket för mig.

Idag har jag iallafall börjat dagen med en god frukost hos mamsen. Köpte med mig nybakat bröd och gott pålägg, mm! Efter det tog jag mig ner till stan och träffade Ulrika, blev en fika med kaffe & brownie. Sen skulle hon kila till jobbet, då mötte jag upp Malin, vi njöt av den lilla solen som var framme och kollade lite resor till USA.

Vid sex tiden hämta jag upp Sara och vidare hem till Emma. Första gången jag var i hennes och Jonas lya, riktigt fin!! Nästan allt var även färdigt för att bebben ska komma. Mysigt! Vi käkade iallafall en super god middag, pasta med bacon sås. Till efterrätt blev det sten hård kladdkaka, haha men det funkade ändå ;)

Haft en supermysig fredag och hoppas på en lika bra lördag! Sov gott och puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback