Äntligen!!

Blogg "appen" har inte fungerat på LÄNGE! Sitter nu i färjekön på gräsö, & missade den precis. SÅ mycket folk som flyr ön just nu, kanske inte så konstigt eftersom det har ösregnat sen kl 06.00 imorse.. Jag åkte ut hit igår förmiddag redan, mötte upp min fina mamma & resten av allihoppa. Vi tog oss till Öregrund, då det var underbart väder, sol och inga moln. Tog en pizza på restaurang bridgen & njöt! Dock började det regna efter ett tag (svensk sommar? Inte förvånad..) så vi handla lite ost & kex till kvällen och begav oss tillbaka till ön. Här var det finare väder, så blev en kaffe i solstolen innan jag gick över till pappa och gänget där för att spela mini golf. Sist vi spelade gick det sjukt bra, igår mindre bra men kom ändå på en delad andra plats!! Blev lite chips och cider i tältet & sen promenerade jag tillbaka till mammsen och där blev det vin, ost & kex!!!! Hade en super bra lördag, massa mys och gött att äta! Imorse blev det sovmorgon pga regnet och en lång frukost ute i förtältet. & nu är jag äntligen på färjan! Fick lite små panik, hade tagit av mig skorna och sen började kön rulla så fick bli bilkörning utan skor, funkade de med ;) Men puss på er alla, ska börja blogga lite mer nu när det här verkar funka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback