31 juli

Fantastisk dag! (förutom vädret) det har varierat mellan sol, regn & hagel hela dagen... Svensk sommar, ja visst. Började dagen med en promenad till Stadsparken, sooooligt & fint. Sen har jag små packat till Gotland, runt tolv hämtade jag upp Sara, vi köpte med oss massa bullar & åkte hem till fina Emma. Där blev de fika och mys hela dagen! Runt halv fyra tog jag mig hemåt, pillade lite med packning och sen tog jag mig iväg till Boländerna. Där blev det en sväng in på H&M, vilket slutade i en ny topp, kofta, hårfärg & solpuder. Fortsatte ut till pappsen för att hämta tält och prata av sig lite. & sen blev det hem hit till mamsen med syster för att laga mat och mysa!! Carbonara, yuuummmi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback