Måndag

Godmorgon Allihoppa!
Den här morgonen ser inte alls ut som jag hade planerat, jag är ledig och har egentligen planerat in massa fix. Tyvärr går inte det idag när man mår som en påse skit :( feber och ont överallt? Men de är så typiskt när man är ledig!

Jag ska i alla fall försöka ta mig upp ur sängen nu och äta en god frukost. Sen kommer nog Caroline och hämtar mig halv tolv. Vi måste iväg till bullret och öppna en post box. Efter det ska vi köra bilen till verkstaden, bilen har låtit väldigt konstigt efter att den var inne på koll!

Resten av dagen blir hel lugn, måste vila och bli frisk. Kanske det blir middag hos pappa ikväll, annars här hemma med louisan.

Puss på er, & hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback