8 januari

Söndag och jag ligger här i soffan med datorn och kikar lite på tv. typiskt söndags syssla?

Igår var det lördag och jag var ledig, jätte skönt. Började dagen med att åka ut till pappa med jimmy och ville. Vi tog en lång promenad ute vid sjön. Var verkligen supermysig och det var toppen väder, sol och kallt. perfekt! Efter det gick vi hem och käkade lite lunch hos pappa, tacos.  Runt tre tiden drog jag mig hemåt och mötte upp Louise, Daniel; Emilie, Mikaela och Malin. Vi gick och köpte lite sushi och började förbereda för kvällens festligheter. Födelsedagsfirande för fina Louise! 

Runt åtta - nio tiden började det ramla in folk. Det bjöds på bål och snacks! Var supertrevlig, körde lite drink spel och pratade massvis. Vi drog senare ut till flustret och dansade järnet i flera timmar. vissa var fullare än andra.. haha! Jag körde lugnt igår och det kändes riktigt bra imorse!

Så idag, söndag har vi bara tagigt det lugnt. Jennifer kom förbi på frukost och hjälpte till med städningen. Sen tog vi oss ner på stan och käkade lunch på Jalla.  Efter det åkte jag med brorsan och robin och handla lite mat, eller blev ju inte så mycket mat utan bara sådanna tråkiga behövliga grejer så som tvättmedel, plastpåsar.. Nu ska jag iallafall ta och käka något lätt och bara njuta här i soffan med en gottis påse! 

Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback