2012

nästan två veckor sen jag var här inne. oupsi! orkar aldrig ta tag och skriva eller lägga in bilder. Har massvis med bilder kvar på min kamera som ligger i en låda i byrån på tex när vi var i tallin i november... aja det kommer väl snart!

Idag är jag ledig. så ska ta mig till gymmet en stund, har inte tränat på ett tag så blir nog ganska lugnt. springa lite på bandet och köra några maskiner. Sen har jag inte jätte mycket inplanerat, ska försöka träffa mina syskon en stund och sen ikväll kommer tjejorna över på tacos!

Eftersom jag inte varit inne här på ett tag kan jag slänga upp lite bilder som omfattar lite av vad jag gjort under veckan.

22/12 Lilla julafton med martin <3 ;




24/12 Julafton hos mamma;






25/12 Julafton hos pappa;










Martin;






Kommentarer
Ulrika säger:

<3

2012-01-03 | 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback