Lång helg.

Denna jobb vecka blev väldigt kort. Skönt och behövligt. Torsdag och idag är det fredag och jag är redo för ännu en lång helg med skojigheter.
 
Ikväll ska jag och martin träffa Simon och Vedrana för middag. Inte riktigt bestämt vart eller hur... Antingen blir det uppsala eller enköping! Imorgon, lördag ska vi shooooppppa (hoppas jag) har haft svårt att hitta någonting snyggt de senaste dagarna. Alltid så när man verkligen vill ha något! men men....
Efter en trevligt dag på stan så tar jag och martin oss mot sthlm. Louise fyller 23 på söndag så det blir partaj i Vällinby för heeela slanten. YEY!
 
Söndag hoppas jag blir relativt lugn. Mysdag med en promenad och film? ja tack,,, för mot kvällningen ska jag och tjejerna ut och handla inför nyår. PYNT, MAT och "PRIIIT"!  eller "priit" ska vi handla idag.. heheh Igår var vi hemma hos kaks och planerade mat och aktiviteter. VI är redo att fira in nya året <3
 
Nu ska jag fortsätta jobba lite, sista jobb timmarna för detta år.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback