Första advent <3

Lördags kvällen blev riktigt lyckad! Sandra Emma och Sara kom först hit, vi "tjatade" lite, dansa & shottade. Taggade tjejer, drog vi oss vidare till salu och dans för hela slanten, blev även ett par drinkar och shots. Wopa!

Imorse vakande vi runt nio tiden, blev frukost sen kilade jag iväg till SF. Det var nämligen släpp för Hobbit filmen som har premiär nästa tisdag natt, fick tag i två biljetter så nu har jag en väldigt lycklig pojkvän <3

Vid fyra tiden mötte jag upp brudarna vid slottet för första advents fyrverkerierna. Kallt kallt & kallt men det var otroligt mycket folk som vanligt och väldigt fint och mysigt. Många härliga skratt, ni är underbara!

Nu har jag kommit hem, tagit på mig myskläderna och lagat en god pasta. Spagetti med pastasås med nötkött, färska champinjoner och dijon senap. Mmm blev så jäkla gott. Så mat koma på mig, senare blir det film och naturgodis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback