underbara lördag.

Har haft en helt fantastisk lördag med mina nära och kära. Började dagen hemma hos bror, vi gjorde scones till frukost. Börjar bli en lördagsvana för oss, alltid lika trevligt med nybakt på en lördagmorgon! Något att rekomendera. Efteråt hämtade vi upp syster och pappa. Jimmy var nämligen och kikade på en bil i söndags i sthlm och bestutade sig till slut att den ska han ha, så vi tog en tripp till sthlm för bilen. riktigt fin cab!!

På vägen hem svängde vi förbi mc donalds och käkade lite sen lunch (16.00) så det var riktigt smarrigt!
När jag väl kom hem var det bara att byta om och ta sig ner till luthagenslivs, där jag mötte upp natalie, linnea, ulrika och petra. Vi köpte kvällens middag som blev wok med massa goda grönsaker och kött. Till det hade vi nudlar!

Sen kom även karin runt sju tiden och vi började med maten. Blev verkligen supergott! Till efterrätt blev det fruktsallad med glass och choklad. Sen har vi "bara" suttit och snackat massssvis under kvällen om allt mellan himel och jord och bara njutit av god mat och vin. kunde inte bli en bättre lördag, ni är bäst!

nu ska jag sova, puss på er!

Kommentarer
ulrika säger:

Mycket trevligt!!! :) <3

2012-04-22 | 14:18:58
Bloggadress: http://uzzikuzzi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback