Måndag

Härliga lediga måndag! Hade inga alls planer idag förutom att njuta av dagen, jätte skönt. Så jag började dagen med sovmorgon eller vaknade kl nio men hade ingen väckarklocka så kroppen vaknade utvilad!

Åt en god frukost och sen hörde min fina Emma av sig. Hon var på stan och ville ses. Så runt tio tiden dök hon och lilla vilde upp, vi tog en fika och snackade massa. Jätte mysigt!! Efter det kände jag att jag ville komma ut lite, så tog bilen mot Boländerna. Blev en sväng på Ikea (korv lunch hehee.. Alltid lika gott!) och en sväng in på h&m. Där hittade jag en fin sommar topp (visade i tidigare inlägg) och sen en present till Martin.

Efter det tog jag mig hemåt, har inte alls någon köp lust såhär på slutet av månaden.. Så la mig i soffan en stund innan jag fixade i ordning mig. Mötte upp Malin på stan, vi kikade runt lite och sen gick vi till Basilico för middag. Vi tog båda en lyxig oxfilé pizza (såååå goda!!) och vi slog till på stort och körde även efterrätt. Var en otroligt rolig och trevlig middag med bra mat och prat!

Och nu ligger jag här i soffan och ska snart bege mig till sängen, har precis kommit in från en lång kvälls promenad med brorsan. Bra avslut på denna dag!

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback