Lördag

Min lördag har varit super! Vaknade av att solen lös in, så tog mig upp och bryggde en kopp kaffe till TV4 morgon. Började sedan att damma, torka och dammsuga golvet. Jätte skönt att ha det klart inför kvalborg/Valborg eftersom det blir många här. Sen tog jag mig till Ica (enbart i en tunn tjock tröja!! Varmt) och köpte nybakat bröd. Så satt en timme på balkongen och bara njöt av god frukost och vår solen!

Började sedan fixa mig för dagen. Håller mitt förmiddags pyssel lite hemligt, vill helst inte att det kommer ut just nu. Men kul hade jag iallafall! Mu! Haha.. Hämtade iallafall upp Natalie vid tre tiden och vi åkte ut till Boländerna och handlade inför Valborg. Wiii! Är taggad till tusen. Efter hämtade jag upp bror och vi tog oss ut till pappa och Monica, där blev det grillning med god mat och prat. Satt på ute verandan hela tiden, så härligt! Älskar att sommarn är på väg. Men kvällen var iallafall super mysig och nu är jag hemma. Blir jag och godis påsen till "kärleken checkar in" ikväll. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback