Lite helg!

Mmja. Har mått sådär några dagar och därför varit lite tyst. men nu börjar det kännas bättre så därför kommer här en liten update om min helg!

I lördags var det jobb som först stod på schemat 6-12 (japp, på min lediga lördag...) vi hade inventering och ALLA är tvungen att jobba. Trist men bara att gilla läget. Efter gick jag hem och vilade, vid tre tiden firade vi brorsan som fyllde 26 i torsdags. Det bjöds på tårta och nybakta bullar! Kvällen kom och jag pappa och Monica tog oss ner på stan för lite middag. Blev ilforno, vilket tycker jag är en av de bättre restaurangerna i Uppsala. För mig blev det en laxpasta!!

Igår söndag tog jag sovmorgon till halv elva. Vet inte när jag sist sov så länge, men det var super skönt! Kroppen behöver all vila den kan få nu. Kände iallafall mig mycket bättre och tog mig ut på en shopping runda med syster. Sen åkte vi hem till mamma och tomas på middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback