Hungergames

Hallå!
Vaknade precis av att solen har tittat in genom fönstret, underbart!

Igår jobbade jag först mellan 7-16, ett bra pass. Tog även en lång lunch på en timme med Malin och Louise (som precis har kommit hem från fuerto ventura, skit brun!!) har saknat dig massvis <3 så vi gick till thai village och käkade buffé och tog igen vad som hade hänt under veckan. Supermysig! Efter jobbet åkte jag och Malin och handlade lite inför kvällen. Blev hembakta frallor med grönsakssoppa. Sp under kvällen har vi lagat mat, pratat USA (!!!!) galet att vi ska åka, är så pepp! Inte långt kvar nu...

Vid nio tog vi med oss våra godispåsar och gick vidare till bion, blev hungergames. En film som jag har hört ska vara riktigt bra men tyvärr blev jag jätte besviken. Inte alls bra... Visst den var okej, handlingen och skådespelarna var bra men för mycket av allt tyvärr ;( de kunde gjort den mer verklighetsbaserad.

Filmen var lång så vi kom hem hit vid strax innan tolv. Kikade lite på tv men sen blev det Godnatt! Tänkte försöka gå upp nu och se om Malin är vaken och är hungrig, like me ;) hehe!

Idag blir det promenad med fina Emilia sen jobb 16-20,10..
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback