Fredag

Åh vilken bra fredag det har varit!!! (utropstecken är tillägnade Sara, haha) Började som sagt dagen med att gå till frisören, har färgat utväxten och lagt i lite slingor. Super fräscht! Sen blev det jobb 11-17 (underbart pass) efteråt hämtade brorsan mig och vi tog en runda i hans nya pärla. Åkte ut till pappa och även förbi Ikea! När jag kom hem slängde jag bara in grejerna och stack direkt iväg till salabacke, till Sara. Vet inte hur länge sen vi två umgicks...skit tråkigt för hon är verkligen en toppen tjej. Vi åkte iallafall direkt till kvantum för att handla kvällens middag, tacos. Där mötte vi även massa "kändisar", min kusin bl.a. Så kvällen har bestått av mat, chips & massa prat. (nu håller vi tummarna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback