den som väntar på något gott.

sitter nu i soffan efter en lång dag. Kom hem vid sju och kände att jag ville göra någon lätt middag så blev laxfile i ugn med keso och tomater. så jäkla gott och enkelt. rekomenderas! Nu har jag precis bryggt tre koppar kaffe.. haha! så sitter här och njuter med ljus och min kopp.

Satt och tänkte på massa roliga saker som jag verkligen längtar till;

- Ledig i helgen, lör-mån
- Gräsö
- Valborg
. USA!!
-
Midsommar
- Sommarkonsert Tomas Ledin
- Lady gaga
- Min födelsedag

sen såklart alla vår och sommarkvällar/dagar.. åh! cant wait..


- Förhoppningsvis ska jag hinna med
  ^en resa med min martin
  ^en weekend med ulrika
  
& sen önskar jag även att jag kommer till London och hälsar på Sandra och till Malta och hälsar på Hanna. Måste måste bli av!! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback