Annandag påsk

Imorse ringde klockan runt åtta, men kom upp vid nio. Åt lite snabb frukost och stack iväg till Ulrika redan vid kvart i tio. Vi tog en lång promenad först till gränby centrum där vi tog med oss en kaffe, sen påväg tillbaka fick vi mot Emmsans håll och chansade att hon var hemma och det var hon. Lyxigt att få träffa henne också!

Efter promenaden med massa prat tog jag bilen ut till funbo. Där var redan pappa, brorsan, vilmer, farbror, faster och mina två kusiner. De höll på att fälla massa träd, så ni börjar det bli fint på tomten. Blev en fika med kaffe och bulla innan vi tog oss hemåt.

Lunch blev hemma hos brorsan och vilmer. Vi grillade korv - göttans! Å sen gick luften ur, gick hem och la mig på soffan och har nu sovit ett bra tag. Helt slut ;( usch! Så ska försöka ta mig upp snart och göra mig i ordning för kvällen. Ska hem till min fina Martin. Pusss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback