torsdag

torsdag 2011-09-08

idag har det varit en mysig dag. Vaknade av att det ösregnade ute, finns ju verkligen ingenting bättre på en ledig dag. Så åt en lång och god frukost framför tvn och tidningen. Sen åkte jag iväg och tränade, blev ultunas gym eftersom det regnade och jag har bilen hemma (alltid kul att köra). Blev lite löpning och fria vikter!

Vid två tiden träffade jag fina emma, vi tog en fika på storken och en tur på stan. jätte mysigt! Innan jag tog mig hemmåt gick jag och pratade en kortis med jennifer, louise och camilla på wayns.
Ikväll (eller ja, om en halvtimme) ska jag ta mig iväg och möta upp mammsen, syrran och tomas. Vi ska se Jägarna 2 & sen blir det ett restaurang besök. mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback