måndag? fredag?

Känns nästan som en fredag, är ledig! Har ju jobbat hela helgen så den här dagen förtjänar jag att vara helt ledig.
Vaknade upp av att det smattrade på balkongen, ja det regnar. love it. så mysigt att ligga i sängen och kika ut på regnet som öser ner. Tog mig upp efter ett BRA tag, gick till ica och köpte mig ett jätte gott musli, Paulines.

Har haft en supermysig morgon än så länge. Kaffe Kaffe frukost och gjort en massa "nödvändigheter". Idag har jag absolut inga måsten eller någonting speciellt inplanerat, vilket känns jätte skönt. Tar dagen som den kommer!
Så nu hade jag tänkt att börja plocka lite här hemma och sen gå och träna cirkelfys.

PUSS. lev dagen som det vore din sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback