fjärde oktober

04.50 ringde klockan imorse och det var bara att gå upp. SKITjobbigt att gå upp när det är så mörkt och burrigt ute. men jag kom upp till slut, tände alla lampor som gick och satt på mig morgonrocken. Förberede mig för dagen (smink, väska mm smått och gott) hann tillochmed äta en god frukost.

Tåget till sthlm avgick 06.09, helt sjukt tidigt.. Självklart köpte jag med mig en stor kopp kaffe. Imorse ingåg jag även vad jag måste införskaffa mig den här vintern. Har tänkt på det flera flera år, menar verkligen ALLA år sen jag slutade använda den praktiska TERMOBYXAN. ja juste! jag ska nu köpa mig ett par termobrallor till i vinter, jag fryser som få och gör det redan nu i början av oktober så det är ett måste. Ett par snygga!

Väl framme i sthlm tog jag tbanan till mörby centrum (hemköp, delikatessen) och det är där jag tillbringat min dag. Håller på att lära upp mig inför nyöppningen här i Uppsala. Var jätte intressant och jag ser verkligen fram emot mitt nya jobb! Åkte hem med ett leende (trots tåg försening & tröttheten) somnade nämligen på tåget, inte alls likt mig!

Nu ikväll har jag och sarisen varit här hemma hos mig och käkat sushi och ätit kanelbulle, det är ju trots allt deras dag idag! hehe. nu ska jag gå och sussa hade jag tänkt och se fram emot en ny dag. Imorgon väntar möte på hemköp 8-11 sen blir det nog lunch med pappsen!






Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback