tionde maj

gokväll allesammans!
hoppas ni mår bra, jag mår lite halvbra. Känner mig sjuk och gjort det ett par dagar nu, började med en liten vagel som nu har blivit en rejäl förskylning. Ont i huvudet, ständigt. Nästäppa, kan knappt prata och en massa snor! men kämpar på ändå, man lever ju bara en gång. Har jobbat idag 12-19 sen träffade jag min fina emma på en kaffe.  Det gjorde min dag, tack kära du!

Värmen är här, skönt. Igår spenderade jag min dag på balkongen, sisådär 50 grader var det på termometern. mysigtttt! mormor kom även upp med wienerbröd, <3 På kvällen kände jag att jag behövde ut och röra på mig lite (är sjuk, så lunkade upp till farmor och farfars grav och satt ett ljus och fixade fint) var jätte skönt, men blev trött och kände mig svag i hela kroppen när jag kom hem.

nu ska jag fortsätta dunka musik, irretera grannen lite. PUSS!




Kommentarer
Ulrika säger:

Du är ng pollenallergiker!! Köp medicin och testa!! Du kan inte vara förkyld såhär ofta ;) ingen människa är det ju baby ;) <3

2011-05-11 | 17:47:03
Bloggadress: http://uzzikuzzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback