go kväll!

hallå allesammans! Hoppas ni har en mysig kväll, kanske framför tvn som jag?
idag har jag varit ledig, vaknade upp i min sötnos famn. tog en liten joggingrunda och sen blev det en god och mysig frukost. Vi tog bussen till stan runt tolv tiden, martin skulle ha lektion och jag skulle träffa min vän emmsan. Vi åkte en sväng till boländerna, shoppade på stan och tog en kaffe. Fick med mig hem ett par träningstajts och en sportbh. 

Har ovanligt nog lagat middag ikväll (duktigt) och sen blev jag även sugen på att baka, så har gjort en cheesecake som står inne i frysen nu, klar tills imorgon! sen har jag inte gjort så mycket mer, suttit här i soffan mest och kikat på tv med digestive kex och pepsi.

Haft en superbra dag. puss på dig!


Kommentarer
Ulrika säger:

PUSS på dig fina Therese <3

2011-05-09 | 17:40:07
Bloggadress: http://uzzikuzzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback