FREDAG!

Har precis kommit hem till lghn, slängt i mig makaroner med köttfärsås. Var så jkla hungrig så var tvugen att gå hem och få i mig något, kom även på att räkningarna måste betalas. Martin och jag hittade iallafall en superfin present, hoppas hon blir nöjd! sen skulle martin sticka iväg på sin sista tenta för den här terminen och jag träffade ulrika. Vi gick och shoppade lite och tog en kaffe!

Nu ska jag betala räkningarna och bara slappa här i soffan. Går även en bra film på tv nu som jag sitter och kikar på. Runt halv åtta tiden ska jag träffa malin och louise, vi ska käka räkor & dricka vin ute i lövstalöt hos lollous föräldrar. Jennifer kommer nog kika förbi också!





Bilder från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback