29maj

tänkte berätta lite om min helg. I fredags runt sju mötte jag upp louise och malin, vi åkte ut till lövstalöt. Började direkt med maten som bestod utav räkor, vitlöksbröd, & en frukt tallrik. Sen satt vi och mös hela kvällen ute på altan med lite vin och tända ljus, blev en superbra kväll! runt tolv åkte jag hem och mötte upp martin och gick hem till mig.

igår började dagen med att jag och pappsen åkte ut till thuns, fick med mig hem en svart body med spets, en "mjölkkanna" och lite smått och gott till lägenheten. Väl hemma började jag städa upp lite granna, såg förjvligt ut. men tröttnade ju ganska så snabbt så tog mig hem till brorsan, köpte med mig subway mackor till grabbarna och lite kakor. Testade de nya kakorna från marabou, kakor med schweizernöt. Tyvärr var det en besvikelse, inte alls så goda som man tror! nej, det blir singoalla nästa gång.

Vid fyra tiden träffade jag sarisen, vi gick hem till mig och började tagga med musik och vin. Senare drog vi vidare till emmas place i nyby, där blev det CL final och massa vin.. runt halv tolv tog vi en taxi ner till stan, blev saluhallen för mig och sara. Träffade bl.a. på frida, en gammal klasskompis och jennifer & evelina. Superroligt!!! 


   '

Bilder från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback