29maj

HEJ!
Har precis kommit hem från mammsen. Det är ju mors dag idag så vi har varit där ikväll och käkat god mat och umgåtts. Mormor morfar syrran jag thomas och mammsen. Supermysigt! Mammsen fick lite syrener och otroligt goda praliner.

Annars idag dåååå? ja.. jag började dagen med en sovmorgon. välbehövt efter gårdagens festligheter. Började sen städa, damsugigt och dammat. känns bra! sen blev det en liten snabb löprunda. Var jätte skönt att komma ut efter att ha städat och grejsat i lägenheten. Sen kände jag att jag ville träffa min sötnos, så tog bilen hem till martin. Där bjöds det på tårta och vi kikade på elitloppet. Efter det åkte jag och hämtade upp mormor och morfar och sen vidare till mammsen. Har haft en jätte mysig söndag. puss på er!




JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback