27maj


i tisdags när jag jobbade hade jennifer, lollou, ulrika & malin förberett maten hemma hos mig, så när jag kom hem var maten uppdukad och klar!! kan ju inte bli bättre?  Tacos och massa mys blev det hela kvällen, tack för en bra kväll tjejor. Louise sov även över här!

I onsdags morse gick jag och martin upp med lollou, hon skulle börja 6.50, kände mig superduktig att jag kom upp. Så martin & jag tog en promenad runt ån och sen köpte vi hem massa gott till frukost. Härlig morgon! Efter frukosten tog vi oss hem till mamsen, vi skulle åka ut till stenhagen och handla lite smått, även kika in på öobs nyöppning. Fick med mig bla. en rya matta och massa hudkrämer. Till lunch träffade jag kajsa, vi åt en god cesarsallad på villa romana, satt där i säkert fem timmar och bara njöt av solen och massa prat. Vi tog även en runda på stan!

På kvällen kom min fina martin hit, vi kikade på film med lite naturgodis. BRA DAG!
Nu blir det frukost och sen en sväng ner på stan, martin och jag ska hitta något fint till karin som tar studenten nästa vecka och sen ska jag fika med ulrika.

Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback