25maj

LÖÖÖÖÖÖNIIIIIING!  den är efterlängtad... :)

Igår efter jobbet mötte jag upp karin, emilia och natalie. Vi köpte mat från mc donalds (riktig fin middag), & gick direkt till snerkes. Bryggan hade nämnligen premiär igår och vi skulle självklart vara där! Vi ställde oss i kö runt halv fem tiden, och det rullade på bra så vi var redan inne runt kvart över. Hade en superrolig kväll med mina fina tjejor!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och börja fixa mig, idag blir det jobb 9-19.15, baaaah... men sen har jag HELG! yes, är ledig tors-sön, så jkla underbart! Efter jobbet blir det även tacokväll med med mina fina tjejor. Louise, Jennifer, Ulrika och Malin. <3 

Ha en mysig dag allihoppa, puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback