23maj

har precis ätit middag, blev yoghurt med färska hallon och banan, plus två mackor med leverpastej. ingen ovanlig middag, sånt serveras ganska ofta här, iallafall när jag slutar jobba sent och är trött. Tur att jag älskar "frukost" mat (;

Lunchen med hanna var jätte mysig, vi åt en sallad på coffehouse. Sen tog vi en runda på stan, hanna hittade en jätte fin klänning som hon ska ha på fredag, då hon har hyrt red room för "hejdå fest". Hon åker nämligen till thailand i en månad ;(   är ganska avis!! klockan fyra började jag jobba, 16-19 ett väldigt kort pass men rätt så skönt faktiskt, har ju jobbat fem dagar i sträck nu och jobb veckan är inte slut än. Två dagar kvar sen är jag ledig fyra dar, härligt!   

Efter jobbet mötte jag upp mina fina flickor på waynes, pratade och mös. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kika på en film. Har haft en toppen dag & jag hoppas ni också haft det, puss!  :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback