tordag, helg?

godmorgon alla fina!
Idag steg jag upp med tuppen, 7.00 ringde klockan och jag var ovanligt pigg och på topp. Skuttade ur sängen, drack en kopp kaffe och en mandarin för sedan iväg till gymet. Blev en liten löptur på 15 minuter och lite magövningar.
Nu har jag precis duschat, rakat bena och målat naglarna & käkat frukost. Känner att det här blir en toppen dag! Det är sista arbetsdagen på den här veckan, vilket känns jätte skönt. Ledig fre-sön.

Idag står jobb och shopping på schemat. Har massvis med saker jag behöver köpa, bas grejer (lite tråkigt att köpa sånt man verkligen behöver) men sen finns det en hel del annat jag även vill införskaffa mig så som ett par snygga leggings och en söt topp. Ikväll åker jag hem till min fina martin, han har varit i norge några dagar och kikat på skidor så ska bli skönt att få träffa honom nu, saknat!

Hoppas ni får en fin dag, det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback