tisdag,

den här dagen har varit helt fantastisk. Började med en lång sovmorgon för mig och martin, blev en lyxfrukost och solning på balkongen. Var otrligt varmt ute och snart kanske man kan få lite färg!
Sen tog vi oss ner på stan en stund och kikade runt på fina vårkläder, får bli en shopping sväng efter lönen. Blev även en liten lätt lunch innan martin skulle iväg på lektion. Jsg kände att jag inte kan sitta inne och uggla idag, så tog på mig joggingskorna och gick en sväng, gick även förbi mamsen på en kaffe.

Nu ska jag ner till affären och handla middag, blir nog kycklingsallad. Puss!

Kommentarer
ulrika säger:

Härligt med sol babe!! Själv satt jag tyvärr inne hela dagen och pluggade!! :(



Du borde byta till blogspot!! :) då kan du enkelt fixa en snygg design!! ;)

2011-03-23 | 11:25:15
Bloggadress: http://uzzikuzzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback