snart freeeedag!

torsdag kväll och jag sitter här nybadad i min nystädade lägenhet, känns bra!
Idag efter jobbet kom brorsan och hämtade upp mig och vi åkte hem till pappsen och allihoppa, blev både lasagne och ungspannkaka, nam nanm. så nu har jag en god matlåda tills imorrn vilket är toppen (;

Imorgon är det freeeedag. mmmm love it, efterlängtad. Först blir det lite jobb 9-14 och sen fika med fina ulrika och  därefter träffa martin en stund. På kvällen kommer sarisen till mig, vi ska väl få ihop någonting att käka för att sen träffa resten av tjejorna. Vi ska nämnligen ut på flurran imorrn, se september live! kommer bli awesomee day!

nu ska jag gå och lägga mig i sängen till en film. Pussochkram!

Kommentarer
ulrika säger:

Alltid lika mysigt när vi ses !! :) Vårt spontanhäng igår vara också - alldeles alldeles underabart ;) Btw. Jag hittade tillsist hit. HAHA. Pussipuss <3

2011-03-21 | 17:58:33
Bloggadress: http://uzzikuzzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback