oj?

kom PRECIS på att jag är ledig och det är FREDAG. waoh. hela helgen är jag ledig, känns jätte skönt men overkligt!
Igår gick jobbet väldigt fort, kort pass 13-19 och det fanns massvis med saker att göra. like! efter gick jag hem och åt jag middag, yoghurt med hallon och start (standard?) hehe.. och sen slappade jag i soffan hela kvällen framför alla skitprogram, finns verkligen inge bra program på torsdagar.. så det enda jag ville se började såklart kl 22, så ja satt och väntade med vindruvor men tillsist somnar jag och vaknar 22.25. KLART man ska sova precis då när det har börjat...gah! men men fick se en halvtimme sen blev det sängen för mig, mysigt :)

Juste drog inte till martin igår kväll pga att han hade träning till 22.30 & idag skulle han plugga en massa, så han kommer till mig om ett litet tag istället. blir nog sushi & biomys!

Nu ska jag ta mig ut i solen på en promenad och sen hoppas jag på att få åka och shoppa med syster!
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback