Måndag

Ny vecka, nya FRISKA tag!
Har legat hemma nu i en vecka och varit sjuk, har bara legat hemma i soffan & sängen. inte orka göra ett dugg! så jag är jävligt trött på den där soffan nu. tack och lov känns det mycket bättre idag men inte helt.. men följde med mamma imorse till ikea och till bullret en stund, sen var jag helt slut. Har inte några krafter kvar, kanske inte så konstigt när man inte rört sig speciellt mycket i en vecka. På eftermiddagen gick jag en stund på stan med syster, vi shoppade lite granna och hämtade ut biljetter.

Ikväll blev det hemmagjord grönakssoppa till middag, riktigt gott men blev vääääldigt starkt. Åt även några hårdbrödmackor med ost på. Yummi! JUSTE idag när jag skulle handla osten, tog den ur hyllan-gick och betala. När jag sen skulle packa ner den i väskan kollade jag på datum märkningen (brukar oftast göra det inne i butiken annars) och vad ser jag, bäst före 11-02-07  ... VA! jag kan knappt tro mina ögon, kollade igen, igen och igen och frågade tillomed syster att kolla och jo det var sant, den var mer än en månad gammal, fyfan alltså!! tur att jag såg det innan jag gick hem. usch!

jaja, skulle egentligen hem till min fina martin idag men jag ska iväg med lollou imorgonbitti på äventyr så känns bättre att sova hemma och inte behöva stressa imorgonbitti till bussen. Vad har morgon dagen mer att bjuda på? Lunch med pappsen, jobb 13-19, fika med bäste sara & emma sen blir det hem till martin. BRA DAG! och jag hoppas verkligen att min kropp ska orka med allt detta, osäkert. men ska faktiskt hoppa i säng redan nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback