Härliga söndag!

så har det blivit söndag, igen. veckorna går så himla fort, man hinner ju knappt med! men helgen har iallafall varit helt fantastisk, har jobbat fre-sön men det har varit fullt upp (lönehelg)vilket är hur kul som helst.
Fredagskväll var det tänkt att jag skulle hem till louise där det skulle vara tjejkväll, mat vin & prat. Tyvärr blev lollou sjuk :( så allting blev inställt tråkgt nog, men kände inte för att gå hem till lägenheten så gick hem till mamsen och käkade godmiddag & gottis. På lördag jobbade jag som sagt, gick väl bra. Mycket folk och vi sålde BRA! efteråt kom min sötnos hem till mig, vi lagade wok. supergott! nudlar, wokgrönsaker och räkor med ostrånsås, något att rekomendera! 

Idag tog vi en mysig sovmorgon och lagade en god frukost. Sen tog jag på mig shoesen & gick till jobbet, 11.30-16.15 rätt lugnt med folk men mycket att göra, städade princip heeeeela dagen. jaja sen kom min fina syster, vi gick och köpte present till brorsan som fyller 25 på tisdag, hurrra!  Vi firade honom idag istället, så fick nygräddade bullar och tårta. Jag stannade även på middag, det vankades ju tacos så kunde ju inte tacka nej (;
Till middagen kikade vi på den nya humor serien sthlm-bålsta, superbra skådespelare som är med i serien men tyvärr var det inte riktigt så bra som jag hade trott... efter det sprang jag hemmåt för att se bb i vanlig ordning. Händer alltid skumme och roliga saker, like that! så nu sitter jag här i min soffa och njuter av söndagskvällen, är ledig imorgon så ikväll kan man slöa lite extra här i soffan till en bra film.

puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback