Löning!

Det är konstigt det där när man inte kan sova, utan man ligger och vrider och vänder sig hela natten och så är man ändå så mycket piggare på morgonen än vanligt, och att gå upp är hur lätt som helst. Det är som man har legat och väntat på det i flera timmar. Inatt var det så, kunde verkligen inte sova. usch, sjukt jobbigt!  Hade väckarn på 7.00 men tog mig upp 6.50. Tvingade mig ligga kvar så länge som möjligt eftersom jag vet att jag knappt sovit någonting och har en lång arbetsdag framför mig.

SÅ idag är jag uppe med tuppen och hunnit med massvis. Duschat, sminkat mig, käkat frukost och kikat på julkalendern. känns bra! nu är det bara en halvtimme tills jag ska börja ta mig till jobbet. 9-19.30 idag igen..
Kommer troligtvis bli mycket folk och kaos. lön och snart är det jul!

Ikväll blir det julmys med martin. Vi ska fira vår lilla julafton ikväll med lite plock, bla. ost salami kex och laxsnittar och självklart julklappar, gött!

GODMORGON ALLIHOPPA!




Dagens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback