fjärde advent

imorse vaknade jag av att plog bilarna var ute och fixade vägen. trodde alvarligt att det hade kommit hur mycket snö som helst, så jag satte mig rakt upp i sängen och kollade ut. besvikelse!  bara pyttelite snö ligger på marken... åh! antagligen halt idag.. men men nu har jag varit på ica och inhandlat en go frukost. Börjar närma sig jul så jag köpte julgröt och vörtlimpa. mums!

Idag blir det jobb 12.55-15.45, superhärligt! sen ska jag direkt ta mig till domkyrkan och möta upp mormor, mamma och syster. Vi ska kika på julkonsert, ååh. kan aldrig bli för mycket jul!  Sen blir det ut och käka med familjen och sen troligvis avslutas kvällen med julbak med jennifer och louise. det kan jag kalla en bra fjärde advent, hoppás ni också får en lika mysig söndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback