10 dagar.

WOOOOIIIHO! nu är det bara 10 dagar kvar till julafton.  jag har längtat så in-i-bomben mycket, ska bli så mysigt! Har fixat julstämning här hemma med massa pynt, gardiner, ljus och massa annat smått och gott. Det ända som saknas nu är snön. Jag vill åka pulka, göra snöänglar och bygga massvis med snögubbar. jag håller tummarna!!

Pappa och monica åkte till gran canaria i lördags, 26 grader varmt och strålande sol. Är lite (ganska mycket) avundsjuk. Nu när det ändå inte finns någon snö och bara är grått, kallt och regnigt kan man lika gärna ta sig iväg ett tag. Skulle verkligen behöva den där solen för att få massa energi! Just nu är jag bara trött och har tappat orken helt. Har inte heller tränat på länge, pga mycket jobb och stress. och nu börjar jag bli sjuk och vågar inte riskera någonting, det får helt enkelt vänta. tyvärr!

pusshej. frukost. tack!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback